Cumu aghjustà a lampa di operazione LED senza ombra direttamente?

Lampada di operazione LED senza ombra-1

1. Prima di verificà s'ellu ci hè un cortu circuitu o circuitu apertu.S'ellu hè normale, fate una prova di putenza per verificà se l'alimentazione esterna di a lampada senza ombra hè stabile è se a tensione di output di u trasformatore hè troppu alta o troppu bassa.

2. Verificate a distanza di l'irradiazione è a prufundità di a lampada LED senza ombra.In generale, a distanza di irradiazione di a lampada senza ombra hè di 70-140 cm.

3. Verificate s'ellu u bracciu di equilibriu di u lampu senza ombra currisponde à u tappu di lampa, sia per aghjustà a forza di u bracciu di equilibriu, sia per aghjustà l'angulu di u bracciu.Sè l'aghjustate, pudete aduprà u metudu di regulazione di u bracciu di lampa.

4. Quandu debugging a lampa chirurgica LED, aghjustate a vite damping di l'articulazione più bassa.Di solitu, a strettezza di l'ajustamentu standard damping deve esse vicinu à 20N in ogni pusizioni.

5. Verificate s'ellu manca a stallazione di u lampu LED senza ombra, soprattuttu s'ellu ci sò menu viti, o i viti ùn sò micca stallati strettu, è s'ellu i circlips sò bè ​​​​clamped.

6. Quandu debugging Mingtai LED lampadina operazione, hè dinù bisognu di vede l 'ajustamentu è liberazione di u switch limite joint joint.Certi lampi senza ombra sò faciuli di trasportu è seranu chjusi in a parti cumuna.Prestate attenzione à questu quandu u debugging.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022